Yusufcum Normal alaturka ile daha iyi alışır bende onunla başladım öğretmeye. Ayrıca geç kalmadınız ben 34. Ayda başladım 2 ay oldu başlayalı. Lazımlık kullanmayın. Alıştırma külodu vs hiç gerek yok. 1 hafta kadar normal külotta giydirmeyin, bezi andıracak şeyler olmasın. Sürekli çişin var mı diye sormak yerine hadi çişimizi yapalım diye teşvik ederseniz daha olumlu sonuç alırsınız. Gece ve gündüz bez yok, altına alez alın serin kaçırmalar olur diye ama benim oğlum gece gündüz hiç yatarken kaçırmadı çok şükür yine de tedbir amaçlı. İlk günler alışana kadar altına yapabilir sakin karşılayıp sorun olmayacağını ama çişin gelince tuvalete yapacağız diye de söyleyin sık sık. Kolay gelsin şimdiden, biraz zorluyor ama öğrendikten sonra çok rahat olur.