Renesmee hayır aslında erken falan değilmiş uyku eğitimi gibi bişi yapmamıştım çünkü. Memede uyuyordu bende uyumamasını sağlamıştım, beşiğine koymuştum anne yanı beşik. Yatağımla birleştirdim ben yatağıma yattım o beşiğinde emzikte emiyordu. emziğini verip fön sesiyle piş piş sesi açmıştım, beni taklit etsin diye gözlerimi yavaş yavaş kapatıp bi süre kapalı tutup açıyordum gülümseyip tekrar uyur gibi yapıyordum onunda gözler sonunda gidip uyuyordu. Bakışarak uyuyordu yani. Ama çok sakindi o zaman. Sonra bir atak haftası ve makatta çatlak durumu yaşadık tüm o düzenim gitti eşim uyutmak zorunda kaldı ve o da salladı. Sonra ramazan girdi yemek yapmam lazım falan derken çok üstünde duramadım şimdi ya memede ya ayakta sallanarak uyuyor. Gerçekten çok pişmanım devamını getirmediğim ve eşime sallattırdığım için.🤦🏻♀️