2bebelianne__ Merhaba anneler kızımın 2 dişi çıktı 💜 evde diş pastası yaptırıp güzel bir masa hazırlayacağız bu hafta😍 Annem Kaynanam görümcem ve ablam olucak bizbize masa için neler hazırlayabilirim fikir olsun🥰
Avakado-34 2bebelianne__ Covidli kek 😡 şaka şaka. Genelde böyle öneri isteyenlere ilk gelen yorumlar bu şekilde oluyordu bi ara. Bu arada hayırlı olsun dişiniz 🥰
Dilos01 2bebelianne__ ben yapmıştım dis pastası kedi dilli pasta magnolia ve tuzlu kurabiye yemekten sinra olacağı icin boyle bisey hazırladım ilk disim yazılı kurdeleleri perdeye astım ilk doğduğu zaman fotolarını masaya kattım büyüdüğünü göstersin diye 😁birde balon aldım masanın köşelerine kattım arka fonda da Mustafa ceceli masallah actim kendi aramızda olacağı icin boyle bisey yaptım