Ymr0666 Bebeğim uykuda en ufak seste bike sıçrıyor kimisi kundak yapmadığım için sıçrıyor diyor sizde de oluyormu? (2 aylık ve sadece 1 yada 2 kere yarım kundak yaptım)
Momndssd Ymr0666 evet canım oluyor hatta okuduklarım yüzünden nöroloğa bile götürdüm eeg çektirdim her şeyde sıçrıyordu şimdi 3 aylık oldu çok şükür azaldı ama en ufak ses duysa telefonumu şarja taksam yine sıçrıyor bende senin gibi hiç kundak yapmamıştım
Jument Ymr0666 benim bebiş de çok sıçrıyor. Elini kolunu da çok oynatıyor, kendi kendini uyandırıyor. Bende yarım kundak yapayım dedim bu seferde ellerini çıkarmaya çalışıyor yine uyanıyor. 🤦♀️🤷♀️
tosbilitostos Ymr0666 şuan uyuyor nasıl sıçrıyor bide benimki ağlayarak uyuyup ağlayarak uyanır gece korkutuyor beni😂
Begooo Büyüdükçe azalır sıçramaları, ama 3 4 aylık olana kadar kundak yapmanızı öneririm hem uzun uyur hem de sıçramaları azalır. Yarı kundak tabii. Bacakları serbest olsun
Ymr0666 Begooo ama kundak yapınca uyumuyor elleri bağlı olduğu için sürekli ağlıyor uyusa bile uykusundan uyanıyor
tosbilitostos Jument benimdr öyle şuan kundağı bırakacağım çünkü çok rahatsız oluuor elini çıkarmaya calışıyor eşimde cocugu rahat bıraksan uyuyacak sarıyorsun diyor erkekler hep böle diyor zaten babamda aynı😂😂😂2 gündir kundaksız uyuyor böyle daha iyi oldu
Begooo Ymr0666 o zaman kundak da olmaz sıçramaya devam edecek mecburen çünkü tek çözüm kundak diye biliyorum sıçramalar için onu da kabul etmiyorsa büyüdükçe geçiyor zaten