mihrosum Kızım 18 aylık 1 yasından sonra bitmek bilmeyen bir kabızlık Sorunumuz var. Yeri geliyor ılac veriyorum cunku diski kaskatı. Meyve yemez, sebze yemez. Sebzeleri blender corba seklinde veriyorum. Ama bazen 2 Gine bir yapar bazen 1 gun yapar 1 gun yapmaz. Bazen heegun yapar ama katı. Bu sorunu yasayıp duzelsn var mı? Nasıl bir yol izlediniz
ueums mihrosum Aslında yapma sıklığı normal canım ama katı yapması normal değil o sıklığa rağmen su içmesi falan nasıl hem lif oranı yüksek beslenmeli hem de sıvı oranı artsa düzelir gibi
ikizerkekannesi mihrosum 1 yaşından sonra benim ikizleriminde kabızlığı başladı yoğurt ıspanak (yemiyorsa ıspanaklı pankrk ıspanaklı omlet ben öyle yapıyorum) kabak mücver (ciddi anlamda rahatlatır) yoğurt ve en onemlisi armutun suyunu içiriyorum(meyve yemiyorlar mecbur suyunu sıkıyorum)
Urass78- mihrosum canim sabah bir cay kasigi aksam bir cay kasigi soguk sıkım keten tohumu yagı ver, al aktardanda.Birde yemeklerine, mamasina, corbasina hakiki zeytinyagi koy oyle dene.Burda bi postta okuyup arastirmistim gervekten cok faydaliymis.
mihrosum ueums canım su ıcıyor 300 cc kadar bazen tabi daha az oluyor ama genel olarak bu sekılde. Ama iste katı. Cocuk kuruyemıs cok seviyor yediremiyorum daha cok kabız olur diye muz seviyor vermiyorum daha kotu olur diye. Dra gitsem bana dıxsk sebze meyve yesin ama yemiyor kuzum ne yapayım. Oglen sebze coebası yapıyorum kıyma yemedigndsn ıcıns kıyma koyıyorum mutlaka sonra blender. Yani sabah domates salatalukta yer ekmek asla vermem. Pırınc yedirmem
mihrosum ikizerkekannesi canım benim kızımda meyve yemiyor suyunda ıcmıyor bakalım oglenlerı yarın itibariyle meyve kandırm rende yapm bari belki ise yarat. Ispanak seviyor haftada bir yer. Ispanak yese ertesi gun rahat cıkar. Ama dıger 6 gun kaka yine katı