Merhaba hanımlar bebeğim bugün tam 2 aylık oldu
ve 2 -3 gündür çok halsiz ,diğer günler gibi burnumdan getirmiyor yani 🙄bide bazen ne meme nede biberon emiyor zorla ,uyku içinde hep
Olduğum yerde doktorlar hiç iyi değil ,ilgilenmiyorlar
“Bu bebek uyur ,hiç halsize benzemiyor ,şimdi uyumuyor “gibi konuşup duruyorlar evde yaşayan benim ,ben bebeğimi biliyorum ama anlamıyorlar 😒sizce bu normal mi ?yoksa karnımı doymuyor o yüzden olabilir mi ???