Nilly Bilmiyorum da ben doktora söyledim sağlık ocağından verilenleri kullanmak istemiyorum içinde zararlı kimyasal varmış dedim. O da sanıldığı kadar zararlı değiller ama yine de için rahat edecekse sana pedia-D yazıyorum onu kullan dedi. Bi takım açıklamalar yaptı aslında sağlık ocağından bedava verilenlerin de iyi olduğunu kendi dilince anlattı çok tutmadım aklımda. Pedia-D veriyorum şuan çocuklara
Nrnbirol Hy40 güneş 😁 güneş aldıgında odanız çıkarın üstünü yatırın ben öyle yapıyorum zaten cam kırıyor zararlı etki etmiyor