Mucizemm26 3. Ay ve sonrasında başlıyor göz teması bazı bebekler daha erken yapıyor evet ama hala erken merak etmeyin boşuna da panik yapmayın ayrıca aklınızda o malum hastalık varsa göz teması kurmuyor diye o bu aylarda anlaşılmaz içiniz rahat olsun