Ayemta Kizlar bebisler ne cok hangi meyveyi sever?benim 11+aylik kizim kayisiya bayilir..bide ara sira muz ve elma yer .
Gamzeburkan Ayemta karpuz manyagiyiz biz bayılıyor arkasından muz erik armut hemen hemen meyvelerin çoğunu çok seviyor 🌸
annekuzusuuuu Ayemta hepsine bayılır ama favorimiz karpuzla çilek hamileyken canım bunları istemişti şimdi bayılıyor bunlara 😁🌸
Gamzeburkan Ayemta evet ya bayılıyor haftaya yaşımıza giriyoruz çekirdeğe gelince atıyor eksi şeyleri seviyor 😅
asz Ayemta favorisi muz ve çilek..onları görünce bile el çırpıp sevinç gösterisi yapıyor.öteki meyveleri de yer ama bu ikisi kadar değil..