Babymum Arkadaşlar bebeğim 5 aylık.bir ay sonra işe başlayacağım. Süt izni dısında acıkırsa diye süt sağıp bırakacağım.ama meme reddinden korktugum için kaşık biberon kullanmak istiyorum.kullanıp memnun kalan varsa hangisini kullandı paylasırsa sevınırm