Merhaba anneler yardım isteyeceğim konu şu;
emzirmeyi bırakıyoruz 20 gün oldu bir tek gece uyurken emiyor. Bir de sabah uyandığında emiyor. Aslında bu şekilde ikimizde mutluyuz. Ancak acaba diş döneminde ya da herhangi bir durumda tekrar meme diye ağlar mı onun psikolojisini de düşünüyorum. Madem veriyosun istediğimde de ver işte anne.. diye düşünür mü? Bu saatlerde emmeye alışır mı ?Yoksa tamamen mi sonlandırayım?