Kızlar 14 aylık olduk ama şu iki üç aydır o kadar korkak ki tek başına odada kalmak istemiyor üst kattan ses gelince hızlı hızlı yanıma geliyor akşam ağaç golgelerinden korkuyor. Bazen oyuna dalıyor mutfağa geçiyorum ağlamaya başlıyor kızım gel mutfaktayim diyorum kendini duvara veya koltuğa yasliyor gelemiyor iki adım atiyo geri çekiliyor ben odaya girince yanıma gelebiliyo. Hamileliğimde eşim gece vardiyasindayken seslerden çok irkilirdim aşırı şekilde, kalbim hızlı hızlı atardı o kadar korkardım ki. Acaba diyorum onun etkisi olur mu? Tıbben mümkün müdür sizce? Ne yapmalıyım?