ysra60 Kızlar akıntım var taktıralı 3 ay oldu akıntım oluyor dalar cok kötü kokuyor esıme sordum ben hissetmiyorum dedi ama benık burnuma gelıyor koku basına gelen var mı doktora gitmeme gerek var mı