Melegim1tane Bebeğim 3 aylık kakasını yaptıgında direk bezin dısına cıkıyor ishal gibiydi dahada sıvı olms rota olanlarda hangi belirtiler vardı acaba
Karakayasveet05 Melegim1tane rota olursa çok kotu koku oluyor ağzı kokuyor ve kışlada oluyor bebeklerin con normal 5aylik olana kadar öyle ishal gibi olurlar hep
Melegim1tane Urass78- ishalden başka belirtis varmıydı peki zaten doğduğundan beri ishal gibi yapıyorda bilemedm
Urass78- Urass78- benim ohlum 5 aylikti rota oldugunda.Bulundigum yerde lcw ye gitmistim ogun cok kalabalikti ondan sonra oldu orada kapti mikrobu zafen premeture bi bebek idi
Urass78- Melegim1tane hayir asi olmamisti cok agir atlatti asiri isal oldu 3 4 defa agiz dolusu kustu kusarken böyle gozler falan gitti.Hastanede yatmadik.1 haftada iyilesti.ti Toz bi isal ilaci verfi doktor.Hergun onu verdim