Merhaba sevgili anneler bir konuda yardıma ihtiyacım var. Bebeğim 6 aylık oldu. İlk günden beri güvenli bağlanmayı sağlamak için her istediğinde emzirdim kucağıma aldım ten tene temas yaptım alışır diyenleri hiç dinlemedim ilk üç ay hep bu şekildeydi. 3 ay bitti bende artık bu kucak isteği yavaş yavaş azalır diye düşünüyordum ama tam aksine sanki bana bağımlı oldu evde tekken lavaboya zor girer oldum arkamdan ortalığı yıkıyor. Yada bazen eşime sen uyut diyorum (artık bazen emerek uyutmuyorum emziğe alıştırdım pişpişle uyuyor) yine ortalık yıkılıyor ben gidip kucağıma alana kadar sakinleşmiyor. Uyku arasında uyandığındada aynı şekilde gözü kapalı etrafı görmüyor ama illa ben alıcam kucağıma benim kokumu istiyor. Ben bu durumdan şikayetçi değilim tamam zor ama idare ediyorum. Benim düşündüğüm daha ilerisi yani 2-3 yaşından sonrası. Yani bana bağımlı bir çocuk olmasını istemiyorum. Sizce bu durum geçicimidir yaşayan anneler varsa bana tavsiyeleriniz ne olur? Şimdiden teşekkürler