Bebeğim 2 kg 45 cm doğdu doğdu doğalı kilo ile uğraşıyoruz Az kilo alıyo boyu az uzuyo son aylarda toparlamaya başladık biraz herşey geç yapan bir bebek 9,5 aylık desteksiz oturmaya başladık mesela 10 aylık emekledi şimdi 10 15 gündür ayağa kalkmaya başladı her yere tutunup kalkıyo ellerinden tutup adım attırmaya çalışıyorum kendini yere atıyor kendi yapacak illa 1 dk kadar ayakta kalıyo ellerini bırakıyo sonra düşüyo acaba ne zaman yürümeye başlar Ağustos da memlekete gidicez herkes aaa daha yürümüyor mu diyecek kilo da oldukça yaşadım bunu ne kadar zayıf bir bebek diye yine aynı şeyleri yaşayıp psikolojim bozulacak acaba bunları yapan bir bebek ne kadar süre sonra yürür ?