Umay123 Kızlar merhaba. Kızım Nisan da doğdu. Benim Eylül de işe başlamam gerek. Ağustos’ta 4 ayınson içinde oluyor ben ek gıdaya başlasam erken mi olur?
Kadirhan Umay123 benim doktor kontrolünde 4.ay başladı ama doktorunuza sormadan burda ne desek boş🤷♀️bir çocuk doktoruna götürün hem 8ciniz rahat etsin hem ek gıda listesi verilecek olanlar belli içiniz rahat eder ve daha bilinçli ilerlersiniz
Beren-2020 Ben 4.5 ayda başladım Dr tavsiyesiyle ama o ayda zaten tadım olur yani 1 kase yemek ya da yogurt yediremezsiniz doyumluk olmaz. Ama meyve sebzeleri yoğurdu tadımlık olarak verebilirsiniz doktora danışın yinede
Kadirhan Umay123 senin ve bebeğin için hayırlısı olsun canim çalışırken bayağı sıkıntılı oluyor malesef 🤗