YigtnAnnesi Beni ne gibi zorluklar bekliyor hiç beklemiyordum ama Rabbimden hayırlısı , olcagi varmış olmuş Allah’ıma bin şükürler olsun ama kendimi hazırlanmış gibi hissetmiyorum 😵😊🥰
Dilos01 YigtnAnnesi hayırlı olsun da kac aylık ilk bebeğin ve şimdi kac haftalık mi hamilesin diim korunmanıza rağmen mi hamilelik yaşadın 🙄🥰
annesinin_kizi YigtnAnnesi bebeğin ne kadarlık anlamadım Hayırlu olsun Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
Minikcasper01 YigtnAnnesi gözünüz zydın sağlıkla gelsin inşallah diğer bebeğin 1 yaşına nasıl geldi anladın mı hiç bi bakmışsın büyümüş karnındaki minikte öyle olacak işte😇 bi bakmışsın büyümüş 🍀 korkutma kendini illa zorluğu olur tabi ee o da tuzu biberi 🤗
YigtnAnnesi Dilos01 1 yaş 3 aylık , ama ben istiyordum da bir ay içinde istiyodum şok oldum bizim ilki biraz zor oldu dusunememistim , hayırlısi.olsun ya şey kız test aldım çizgi çıktı
Dilos01 YigtnAnnesi ay hayırlı oldun kuzum ben de 1 aylık zannettim ne zaman 40 çıktı da oldu diyordum kendi kendime tövbe Estağfirullah ben ilk çocukta ayvayı yemişim 😁😁akıl gitti sağ Salim kucağına alırsın insallau cnm adına cok sevindim ne güzel
annesinin_kizi YigtnAnnesi başlığa yanlış yazmışsın ondan karıştırdım Çokta küçük değilmiş bebeğin hayırlısı olsun
Mom356 YigtnAnnesi kaç aylıkki bebeğin benım kızım 10 aylıktı hamile kaldım şu an 32+2 haftalık hamileyim bir zorluk yaşamafık çok şükür
YigtnAnnesi Dilos01 Kız yalnis yazmışım 🤣🤣 1 yaş 3 aylik doğana kadar 2 olur 🥰 Çok sağol kuzum hahahah guldurdun beni 🤣
Hakcjrks Zaten 2 yaşında olacak eğer emiyorsa tava ayacak bırakırsınız çişi öğrenemez daha ama bence yürüdükten sonra çok zorluğu olmaz bence ya
Hakcjrks YigtnAnnesi iila ki zorlukları olur ama sonra da rahat edersiniz yeni doğan bilgileriniz taze herseye hakimsiniz suan en iyisini yapmışsınız bence