Kızlarr bu korkuyu yenemiyorummm
Dışarıda tek başıma kullanmak beni çok geriyor yani şöyle tamam kullanabiliyorum ama bi yere gitmem için otobüse binmem gerek ve beni en çok geren bu oluyor. Otobüse doğru bindirip doğru çıkartmak ay çok gergin.. hala yapamadım, bugün alışverişe gitmem gerek eşim hep işten çıkıp götürüyor ama kendim artık yenmek istiyorum bunu.. neredeyse bebem 1 yaşında. Ay çok saçma gelebilir ama motive eder misiniz beni🤦🏼♀️