Umuttttt 2 aylık bebeğim sadece benim kucağımda uyuyor beşiğine koyduğum da 5 dk da uyanıyor kucağımda 1,5 2 saat uyuyor uyuması sorun değil asla ama bu sıcaklarda çok terliyor birbirimize yapışıyoruz kıyamıyorum
prensinveannesininguncesi Umuttttt bizde öyleydik şu an 7 aylığız hala öyle kollarımı ve boynumu hissetmiyorum
eceunverkanra Umuttttt İlk 3 ay anneye yapisik yasiyorlar kucaginizda rahat hissettikleri icin. Benim oglum da oyleydi ben de rahat uyudugu icin ve istedigi bu oldugu icin hep kucagimda uyuttum su an 7bucuk aylik oldu hala o sekilde uyuyor😥 Her bebek bir degildir ama kucaginizda uyutup iyice dalinca besigine koya koya alistirmayi deneyebilirsiniz. Yanina kokunuzun sindigi bir t-shirt koyabilirsiniz mesela ve beyaz gurultude ise yariyor.
Melisa59 Umuttttt evet çünkü bırakınca senin sıcaklığından ayrıldığını farkediyor ben ona şöyle bir çözüm buldum çok ince bir yastıkla emziriyorum yastık bebeğin boyu kadar ama 1 cm falan incelik te direk yastıkla yatağına koyuyorum oda anlamıyor ozman sıcaklığı kalmış oluyor deneyin isterseniz üstünde de zaten ince battaniye si oluş oluyr o şekilde kandırıyorum ☺️😊
eceunverkanra prensinveannesininguncesi Gelin sarilalim🥺 benim oglum da su an kucagimda uyurken yaziyorum size bu satirlari 7 ay 11 gunluk🙈