Kızlar 4 ay 16 günlük oğlum var. Eşimle korunarak ilişki yaşıyoruz şuan bebek düşünmüyoruz. İlk adetimi 1 nisan 2.ci adetimi ise 27 nisanda oldum. Şuan 5 gün geçikmem var sizde sezeryan doğum sonrası aksaklıklar normal mi yoksa ne olur ne olmaz bi sızıntı olmuştur diyerek tedbir amaçlı test yaptırsam mı. Çünkü adet olacağıma dair hiçbir belirtim yok. :(