Cahide randevu almak sıkıntı ben alamadım ta bir ay sonraya alabiliyorsunuz ama saat 7 de hastaneye gidip sıra aldım öğleden önce muayene oldum adetli olmadığım için kan tahlili istendi tahlil sonucu öğleden sonra çıktı sonra doktor aile planlaması bölümüne git dedi hemen takıldı