6 aylık oldu hala ilk yatırdığımda karnı tok, altı temiz, gazı yok, sancısı yok, yatması gereken zamanda yatmış, banyo yapmış, oda ısısı olması gerektiği gibi, hasta değil, atak haftası değil, diş değil aklınıza gelebilecek her konfor sağlandığı halde 20 dk da bi gözü kapalı ağlıyor bi tur kucağımıza alıyoruz 2dkda geri uyuyor.3-4kez tekrarlandıktan sonra 2 saatte bir uyanıyor.
Bende bunu çözemedim gitti