nerminbal Kızlar merhaba bugün 80 gün oldu sezeryan doğum yaptım ama hala adet olmadı emziriyorum böyle olan var mı ne zaman olucam acaba
Belinayinannesi2911 nerminbal lohusalikta 20 gun falan kanamam olmustu snrada normal skeilde 1 ay sonra adet gordm bi doktora gozuk istersen gebelik olabilirmi bi suphen varmi 🤦♀️
Mom42 nerminbal canım 2 yıla kadar olmaman çok normal ben de sezeryan oldum 40 ımdan sonra olmaya başladım hemen görümcem 6. Ayda oldu değişiyor kişiden kişiye göre olursun
guldem34 nerminbal sezaryen oldum 8 ay oldu doğum yapalı ve adet olmadım. Emzirirken 1 yıla kadar olmaması normal diyorlar.
Serifeelifasel nerminbal Benim 8 ay olmadı canım bir yıla hatta daha fazla olması normal olsa bile düzensizlik çok oluyor