Oğlumda vardı aynı durum, anne karnındayken bi şey denmedi ama doğduktan sonra fark edildi. Bir yaşına kadar kontrollerimiz oldu, çok şükür kendiliğinden düzeldi. Erkek bebeklerde oluyormuş daha sıklıkla. Üç aylıktı sünnet ettirdik doktor tavsiyesiyle, ondan sonra daha hızlı toparladı. Sünnet iyi geliyormuş bu duruma. Allah şifa versin inşallah tez zamanda atlatırsınız.