Bernahasanege
Özel çocuk tıp merkezi hastanesi var doktorumuz mustafa pekşen cok memnunum doktorumuzdan bu arada muratpasada oturuyoruz
KuzeyinAnnesii
[bilinmeyen] uncalı meydan hastanesi ülkü hanımda ilgili bir doktordur
Meltemkrmn
Vitali kadın doğum hastanesinde ki çocuk doktoru ben çok memnunum. Ne zaman arasam direk doktorla konuşabiliyorum. İlgili bebeği unutmuyor
AslhanDivarc
Ofm de mehmet fatih bütüne gidiyoruz biz memnunuz
Merversan
Bizde dedemandaki yaşam hastanesinde Dr. Halil Akman var cok memnunuz
Meltemkrmn
[bilinmeyen] gece arasam bile hastaneyi mutlaka nöbetçi çocuk doktoruyla görüştüm canım. 27 günlük bebeğim göbeğinde kanama olmuştu bi günde üç dört defa aradım ve hep doktorla görüştüm bi sıkıntı yaşamadım
AslhanDivarc
[bilinmeyen] açıkçası bebeğim 1 buçuk aylık hiç ihtiyaç duymadım muayene hariç ulaşmaya o açıdan bilemiyorum
Milababy
Levent Karagöz kesinlikle👏🏻 Her dakika mesaja ve telefona dönüyor ve ilaçla tedaviye gerek duymadıkça baş vurmuyor
Srpege
[bilinmeyen] nedim doğan
Aşkın güra biz memnun kaldık Mesajlara anında dönüş yapıyorlar saçma sapan sorularıma tahammül ediyorlar :)))
Niko
Srpege selam bu drlarımızın ücretleri nasıl acaba?
Merversan
[bilinmeyen] kesinlikle geri dönüş sağlıklı ayrıca kendi kişisel numarasıda mevcut
Busemm
Biz topçular medstardaki ünsal oktaya gidiyoruz şimdilik memnunuz ama her zaman ukaşılabilecek bir doktor değil
Milababy
[bilinmeyen] 150 tl canım Ve sonrasında ücret almıyor kontrolde takibi güzel sağlıyor yani
Aselinannesi25
[bilinmeyen] opera yaşam hastanesi Gül Kazancı Polat 🙏 çok şeker ve bilgili bir doktor tavsiye ederim
Milababy
[bilinmeyen] walla 150 lira ödüyoruz biz😂 hatta perşembe aylık kontrolü var milanın yine gidicez😊
Niko
Medical park burak çakçak👌🏻👌🏻👌🏻
Niko
[bilinmeyen] memnun degilmisimiz?
Srpege
Niko
[bilinmeyen] benimde suan danısmam gereken bişi oldu sabah mesaj attım sonra aadım dönmedi
Busemm
[bilinmeyen] ben de kızım için iyi bir doktor arıyorum 43 günlüğüz süt alerjisi olduğundan şüpheleniyorum. Doğduğumuzdan beri sıkıntımız hiç bitmedi. Nedim Beyi ben de duydum bi forumda önermişler özel olmazsa niye memnun kalmadınız acaba