nazatamina Edaa28 bildigim kadariyla bebekte gelisim geriligi veya beslenme sorunu olmasi gerekiyor rapor cikartiliyor amcak dedigim gibi sadece kendi bildigim uzerinden konusuyorum
leynanin_pembemantosuu Edaa28 bildiğim kadarıyla bebeğiniz alerjik bir bebekse normal mamayı yiyemiyorsa alerjik mamayı karşılıyorlar ama bebeğim alerjik bana mama yaz diyince yazmıyolar birde damardan beslenen bi bebekse mama yzıyorlar onun dışında yok bildiğim kadarıyla
Edaa28 leynanin_pembemantosuu Zeynaa1 nazatamina hmm anladım kızım 3 aylık hipp kulanıyorum dakat baya bütceyi zorluyor ondan sordum baska mamaya gecicem artık
leynanin_pembemantosuu Edaa28 evet imkanınıza uyan mamaya geçmelisiniz bizde başta hipp kullanıyorduk sonra aptamile geçtik sonrada bebelac a şuan onu kullanıyoruz
Zeynaa1 Edaa28 yok canım öyle bir sağlık sorunu olmadığı sürece devlet ücretsiz vermez yani daha uygun bir manaya geçin sağlıkla büyüsün bebeğiniz