Cnm annler kzm 8.5 aylk fakat asla yere oturmak istemio bacaklarını dirio yürütün dio fakat parmak uçlarnda yürüo bi arkdşta dün bnce yürütme ilerde parmak ucunda yürür dedi başına böle bişe gelen var mı yksa kafama takldı ilçede otruorz burda dktor yok merkeze gidicm ona göre tecrübesi olan????