Merhaba anneler, oğlum 8 aylık bir ay önce sol göz altında pütür pütür kızarıklık farkettim baktım 1 saat sonra falan söndü geçti. 2-3 gün sonra yine tekrarladı aynı şekilde 1-2 saat sonra geçiyor. Doktorumuz alerji dedi ama ne olduğunu bulamıyorum. İki haftadır da sabahları kalkıyor yok aradan yarım saat geçiyor bakıyorum kızarmış sonra geçiyor sağ göz altınada sıçradı. Uyku sonrasında oluyor genellikle. Bir fikriniz var mı ? Neden olabilir 🤔 bu arada ek gıdaya 5. ayda geçtik ve herhangi bir alerji yaşamadık