Annelerinannesi Oğluma yoğurt vermeye başladım. Sonrasında bir iki kaşık su veriyorum. Kaynatıp veriyorum. Fakat su sebilinden versem olur mu? Evde erikli büyük damacana kullaniyoruz
Gizemmmm Annelerinannesi geçenlerde bi tanıdığımdan duydum sebillerin temizlenmesi gerekiyomuş içi yosun tutuyomuş genelde blinmiyo yada ben bilmediğim için bana öyle geliyo buna dikkat edin isterseniz ve benm doktorum erikli yada hayat ikisini tavsiye etti😊
Deniz2961 Annelerinannesi Gizemmmm cnm bbm su isi ypıyor her dolumdan once sıseler yıkanıyor zaten makinda
ErtugrulAnnesii Annelerinannesi hayat su veriyorum bebekler için olanını hatta o şişeden içiyor bi tek bide bardaktan
Janss Annelerinannesi Bebek suyu alıyorum E-bebek’ten . Fuska marka . Mineral oranı yüksek . Evden verecekseniz de 5lt yada 0.5lik sulardan alıp verin . Damacana suyu vermek doğru değil hijyen açısından .
denizyildizi Gizemmmm doğrudur sebillerin içi yosun tutuyor mesela biz şirkette 3 ayda bir sebilleri aldığımız şirketten gelip temizleme yapılırdı. O durumda bile içinin halini görseniz kesinlikle su içmek istemezsiniz. Brn kesinlikle sebilden su içmem.
Gizemmmm denizyildizi evet temizleyenler aynı şeyi söylüyolar dikkat etmek lazımm hemde bebekler için özellikle...
denizyildizi Annelerinannesi sebilden kesinlikle vermeyin hatta kendinizde içmeyin derim. 3 aylık temizleme yapılan sebillerin içi bile berbat durumda oluyor. Dr damacana yada 1 lt ilk su farketmez kaynatıp soğutup ver dedi ben öyle yapıyorum
Gizemmmm Zeyyy bende kendm içinn arıtma kullanıyorum ama doktorumuz hiç güvenmem erikli yada hayat kullanablrsiniz dedi yani tam süzemiyo ster istemez sanırım
BesteArya Annelerinannesi Buzdağı normal bizim kullandığımız su. Bebek sularının çok bi esprisi yok pazarlama taktiklerinden biri bende kullandım başlarda fuska Kaynatıp ilitip vermiyorum normal veriyorum
Mom107 Annelerinannesi E bebekteki sulardan alıp veriyorum yanımda yoksa kaynatılmış musluk suyu ama bizim burda sular çok kireçli o yüzden hazır su da verdiğim oluyor
evanne41 Arıtmaya çok güvenmemek gerek. Ben cam damacana kullanıyorum gayet memnunum. Su değiştirmeden önce pH değerlerine bakılmalı yoksa alışmak çok zor oluyor bkz. en iyi su markaları