Yenianne11 bebeğim 1 aylıkken ağladığında kucağıma alınca sakinleşmiyordu, ben de beni tanımıyor mu diye üzülüyordum, şimdi 3 aylık oldu, beni görünce gülüyor, ben kucağıma alınca susuyor vs. O yüzden böyle düşünmeyin, zaten 1 aylıkken robot gibi oluyor bebekler, gözleri daha göremediği için göz teması kurmuyorlar, farklılaşmış ağlama olmadığı için ne için ağladığını anlamak kolay olmuyor. Zaman geçtikçe göz teması kurmaya gülücük atmaya başlıyorlar.