Kızlar 9 ay 14 günlük 2-3 gündür kızımda bir iştahsızlık var .şehir dışındaydık hava değişiminden dedim ama ne biberon manasını içiyor ne kaşıkla çorbasını . Ağzını kilitliyor .sadece uyurken biberon maması içiyor. Halsizlik bir rahatsızlığı yok keyfi yerinde hareketli de , doktor çıkacak bir diş yok şuan demişti 15 gün önce .