Seldabi Merhaba kizim7,5 aylik hic su iciremiyorm emziriyorum ve ek gida veriyorum ama kesinlikle su icmiyor agzindan disari dokuyor yutmuyor bende her aksam serum fizyolik skiyorum burnundan nasil icirebilirim yardimci olur musunuz
ErtugrulAnnesii Seldabi sizi emdiği için gerek duymuyor olabilir susayınca bal gibide içiyolar benim de oğlum baya içmedi şu an susadığını farkedip içiyor ama hala ben teklif ediyorum kendi istemiyor. Sıvı tüketmeleri çok önemli
Janss Seldabi Emiyorsa su ihtiyacı ordan karşılanıyor olabilir . Ayran verebilirsiniz . Serum fizyolojik neden sıkıyorsunuz ?
Minikbalinannesi Seldabi yaşını geçtikten sonra maşallahımız var yaşına kadar hiç içmedi diyebilirim. Ne kadar doğru bilemem ama bi yerde okudum bebekler 1 yaşına kadar suya ihtiyaç duymuyormuş ne kadar doğru bilemem araştırın isterseniz içiniz rahat olsun yani
Merope Benim kizim da oda sicakligindaki suyu icmiyor. Bir tik daha ilik oldugunda yutuyor yalnizca, deneyebilirsiniz 🌼
Azraemirefe Benim oğlumda 7bucuk aylık son bir kaç gündür biberondan fazla su icmiyo fakat bardaktan içiyor birde bardaktan deneyin isterseniz
sinem2323 Seldabi benim oglumda ek gida veriyorum icmiyor biberonla veriyorum icmiyor kasikla veriyorum yine icmiyor tüküryor
Gulom34 Seldabi ben uyanınca soluğu veriyorum direk ağzına sonra göğsümü veriyorum benimki gündüz de içiyor ama günlük bir su bardağı içiyor