Taşıyıcı olarak kalmıyor maalesef benım Oglum suan korona kusma ishal ateş halsızlık hepsı var ve 1 yaşında bundsn 1 ay önce yıne korona olmustuk aılecek o zaman da çocuğumda kusma ve halsızlık vardı sadece sımdı ıkıncı koronası ve agır gecırııyoruz ve benım çocuğuma test yaptılar 3 kere