Ask35tego Merhaba anneler Benim bebeğim çok gazlı biberon tavsiyesine ihtiyacım var 1 haftalık sağıp veriyorum Yetmiyor mama da veriyorum. Ama biberon güzel değil Yardımcı olur musunuz
Ozdmrkbraa Ask35tego antıkolik yazan tüm biberonlar bu konu da destekleyicidir imkanın varsa avet alabilirsin
Cicek_Gokce46 Ask35tego phılıps avent hem gaz yapmıyor hem anne gögüs ucuna yakjn oldugu için bebekler daha iyi kavraya biliyor
E-G-C Ask35tego tommee tippee aldım ben ona gectigimden beri cocugum kendine geldi 2 ay 1 haftalıgız resmen uyku düzeni bile oldu 2 haftadır her gece sabaha kadar uyuyor masallahhh tavsiye ederim trendyoldaki yorumlara bakabilirsin çok memnun kalan var
Ask35tego E-G-C akıtıyor damlatıyor yazmışlar onun için de Nasıl birde cok geliyor mu ucundan Tıkanıyor cünkü
Dilekdefne21 Ask35tego mamada takviye yapmak isterseniz egeraptamil conformil maması var gaz yapmıyor 3 gündur cok iyi gidiyoruz
Ervaesma E bebekten mamajoo almıştım ben çok iyi geldi anti kolik olarak geçiyor mamada az aktıgı için bogazına kaçma gibi Bi durum yaşamadık hiç
Karanim25 Dr.Brown’s kesinlikle tavsiye ederim imkanın varsa al rahat edersin. Aventten bi tık pahalı ama hskediyor bence
E-G-C Ask35tego tam tersi diğer biberonlarda hep boğazında kalıyordu bebeğimin, bunda hiç öyle birşey yaşamadık ağzını sıkıca kapatınca akmıyor damlatmıyor