Uygarela Kizlar 4 eylulde sezeryan oldum ertesi gun pansuman yaoikdi suan bantli ne zmn acilacak yada tekrar pansuman olacak mi bisey demedi doktor. Kasinmaya basladi yavas yavas. Neler yaptiniz
YazCilegi Uygarela Sanırm her doktor farklı uyguluyor. Doğumumun 5.günü bantı kendim açmamı söyledi. Duşta keselemedim,ayakta duş aldım oturmadım ve batikonlamadım. Verdiği kremi sabah aksam sürüyorum 92 gün oldu
Mucizem006 Uygarela taburvu olurken bantımı çıkardılar canım geldim bi duş aldum havlu koyarak sonra kuruttum o bölgeyi ve hiç pansuman yapmadum doktorum pansuman falan demedi çünkğ ama batikon sürenler varmış
AliyeAsel Uygarela üçgün sonra dus aldım ve sabah akşam pansuman yaptım canım ve bir krem verdi doktorum iz kalmasın diye onu hala sürüyorum ama tabi iz kalıyo ve genellikle yüksek bel giydim göbeğim yok denecek az ☺️
Umay Canım benim doktorum hastaneden taburcu olduktan 1 gün sonra duş al duş aldıktan sonra bant çıkar dedi ben pansumanda yapmadım doktor yap demediği için
Slalaylau Ben cumartesi sezeryan oldum pazar günü hastanede yatarken çıkardılar bantı ve pansuman yapmayacaksın dediler 3 gün sonra banyo yapabilirmişim hepsi bu🤷🏼♀️
Uygarela Herkese farkli soyluyorlar ozaman bana hic bisey demedilerpansuman yapip su gecirmez bant ve sprey sıktılar baskada bisey solemediler. Yarin arayip sorayim
Canaryy Uygarela merhaba. Ben de ayni durumdayim. Su gecirmez bantli duruyor. Suan 4 gun oldu. 1 hafta sonra cagirdi. Siz banti ne zaman cikardiniz? Bir de cikarirlen aciyor mu 😞
Sevde123 Canaryy ben 3. Gün çıkardım uzerin e gül suyu dökerek bantları yumuşattik hemen cıktı zaten yaraya denk gelmiyo Sadece yapışkan kısmı rahat soyuluyor
Eymeneslihan Benimde 1 hafta sonra çıkardılar çıkmadan önce kendisi pansuman yaptı su geçirmez ile kapattı hergün banyo yap sonra dikiş yerine havlu ile sil dedi 1 hafta sonrada bant çıkarmak için jel sürüp çıkardılar
Canaryy Sevde123 cevabiniz icin tesekkur ederim. Bana degistirebilirsin diye yedek vermisti ama zaten 2 gun sonra kontrole gidecegim kendisi cikarsin en iyisi .
dphnln Doğumdan 3 gün sonra gel bantı çıkaralım dedi doktorum, kendisi çıkarıp pansuman yaptı. Rahatlıkla duşa girebilirsin, öksürebilirsin, hapşurabilisin vs dedi. Hiçbir şey sürmedim. Gün aşırı duş alıyorum.
Yigitsmom Cnm bende 11 eylulde dogum yaptm dikislerim estetik dikisti doğumdan 2 gun sonra banti hemsireler cikardi koruyucu sprey sıktılar pansuman vs yapmana gerek yok dediler eve gelip dus aldim suan basta ve sonra dikis ipleri var onlarda zamanla düşecek dediler