2kezanneoldu benim oğlumda da oldu çok yakın zamanda.Aile hekimine götürdük Bepanthol önerdi.Ancak Bepantholün Onarıcı Bakım Kremini.iki günde geçti.Biz beş buçuk aylığız.Siz de aile hekiminize danışabilirsiniz.Ben de başta alerji sanmıştım.Yani vücudunun başka yerinde yoksa büyük ihtimal kremle geçecek bi şeydir.