acemibianne cnm sık sık serum fizyolojik yapman lazım benim kızımda da başlamıştı hasta diye kaç kere doktora gittik herşeyi temiz çıktı sık sık serum fizyolojik yap otribebe ile çek dedi internette araştırdım otribebede sakıncalıymış artık burjn yıkama yapıyorum çok şükür ondanmınkaynaklı bilmiyorum ama geçti birde geniz akıntısı vardı dişte sebep olabilir dedi reflü yatağına sığmıyor diye kaldırmıştım ama tekrar kullanmaya başladım sırf hırıltı ve geniz akıntısından çok şükür geçti inşallah sizinde hemen geçer