Eliffffffffffff İlk yoğurdu mayalamak için günlük şişe sütlerden alacağım ama mayaya karar veremedim. Migros probiyotik maya var. ismi büyüyo. Tavsiye eder misiniz hangisinden alayım
Eymenduygy Eliffffffffffff büyüyo kullanıyorum memnunum. Vivo da kullandım ama toz olduğu için zor geldi açıkçası ☺️ Büyüyo mayası koyunca biraz uzun süre mayalamak gerekiyor ben akşam yapıp sabah koyuyorum dolaba geç tutuyor galiba 😔
Ogulcan Eliffffffffffff ben sek in cam şişe yoğurtluk sütü var onu kullanıyorum canım Migros’larda falan var birde mayayı Migros’tan alıyorum probiyotik maya
Eliffffffffffff Eymenduygy izlediğim bir videoda fırını 75 dereceye alıp içinde 6 saat bekletmiş ama gerek var mı buna 🙄
Eymenduygy Eliffffffffffff dışarda mayalıyorum 1.5 haftadır fırınım bozuldu yoksa bende hep fırında mayalıyorum. 50 dereceye getiriyorum 15 dk öyle tutuyorum kapatıp yoğurtları koyuyorum kapağı açık şekilde 6 saat falan duruyor ama çalışmıyor fırınım içindeki sıcaklık yetiyor 😀☺️
Ogulcan Eliffffffffffff sek çok kaliteli bi marka canım ben çok memnunum biz dışarıdan yoğurt almıyoruz onunla yapıyorum hep zaten yoğurtluk süt Birtek sek markasında var
KumsalRoza Büyüyonun tadı bana eksi geliyo niyeyse.bir de geç mayalaniyor.şokun prebiyotik mayasını tavsiye ederim.süt de bimin altın sütü ya da günlük cam şişe sütlerde kullanıyorum.
Eliffffffffffff KumsalRoza Bana ilk tavsiye edilen büyüyo markaydı ama evet geç mayalanması sıkıntıymış. Olmazsa sizin dediğinizi de alırım iki farklı yoğurt yapıp tatlarına bakarım. Hangisini beğenirsem o mayadan devam ederim