Kutayalp İyi akşamlar arkadaşlar doktor boğazları kızarık dedi salıdan beri antibiyotik alıyor hala ateşleniyor 5saatte bir falanda ateş düşürücü veriyorum 38 civarı ateş oluyo kaç gün sürer yaşayanlar varsa yaZarlarsa sevinirim oğlum 9 aylık bu arada
Firdeskoseci Kutayalp bizde aynıyız şuan 5saat bi vermezsem hemen çıkıyo ateş 5 gün dürersen geri getirin dediler antibiyotik vermediler bize
Kutayalp Firdeskoseci bizde antibiyotikde işe yaramadı içiremedim kustu dün tekkrar götürdüm boğazları çok kötü olmuş dedi iğne verdi o biraz toparladı şükür yine ateşi çıktı ama