Alp321 Diğer yorumlarıda okudum bebek ne istiyorsa onu yapın emmek istiyorsa emzirin uyumak istiyorsa uyutun çünkü uyumak istediğinde uyumazsa daha huysuz oluyor.. bide benim bebeğimde gazı olduğu zaman eli kolu hep oynuyor uykuda ama kendini uyandırıyor öyle yapınca seste çıkarıyor ıkınma gibi kalkınca hemen altını açıp emzirip tekrar uyutuyorum.. bizimde sabit uyanış saatimiz 6 oldu her sabah 6da kendi uyanıyor ihtiyaçlarını karşılayıp tekrar uyutuyorum iki üç saat daha uyuyor üstüne bebeğinizi iyi gözlemleyin