Merhaba bebeğim 27 günlük düşük kilo alımından dolayı meme artı mama veriyorum fakat bebeğim biberonla mama yerken sürekli tıkanıyor korkudan mama vermek istemiyorum artık işkenceye döndü benim için :( avent biberon kullanıyorum değiştirmeli miyim ? Benim durumumda olan var mı ve tıkanmaması için bir yöntem deniyor musunuz ?