larabayba Valla benimki de 45 günlük olduktan sonra ben 8.30-9 gibi gece uykusuna yatırmaya başladım, maksimum 5 saattir 3 aya kadar dediler. 3 doktor görüşü aldım . O saatte yatırınca en geç 1 de kalkıyor zaten. Sonra 4 gibi sonra 1.5-2 saatte bir. Gündüzleri ben ne zaman isterse emziriyorum. İlla 2 saat beklemiyorum. Çünkü ilk 3 ay 4. Trimester diye geçiyor illa açlıktan değil can sıkıntısına korkudan susadigindan bizi istediğinden de emmek istiyor. Bazen 2-3 dk bazen 15 dk. Sürelere takılmıyorum artık. Bir de bebek bu sonuçta günü gününü tutmaz. Biz de 2 ay 9 günlüğüz. Gece özellikle uyandirmiyorum anlayacağınız . Beslenme kadar uyku da önemli.