Balbebe Evet Babam ve eşim kalp krizi geçirmişti. İnsan konduramiyor ama her ihtimale karşı doktora gidin. Belirtiler doğru, eğer kriz geçirmeden gidilirse çok daha kolay bı islem oluyor tıkanıklık açılıyor. Kriz riskli beklemeyin. Biz bu belirtileri yaşadık sinyalleri bir haftadır veriyordu, ancak eşim mide problemi sandı biz de öyle sandık, ve kalp krizi geçirdi. Allah esirgesin inşallah yoktur. Ama tedbir sizden, takdir Allah’tan.