Aysin3838 DominikCumhuriyeti1 ağrı için calpol kullanmayın ateşi olursa verin ağrısı varsa patil içirin ilaçları yakın aralıklarda tuketmeyin . Ateşi varsa ve düşmüyor devam ediyorsa bir doktora gidin enfeksiyon olabilir geçmiş olsun