Kızlar iyi geceler. Dün geceden beri ateşi var kızımın. Normalde bir gün sürer geçerdi hemen ateş. Ama bu sefer uzun sürdü. 39 a kadar çıktı hatta bir defa 41 oldu. Herşeyi denedim. Doktorumuz en son paranox s fitil kullan dedi. Fitilden kısa bir süre sonra yine ateşi çıktı. 1 saat düştü sadece ateş. Bir alt azı dişi patlamış hatta damağı kanamış, alt köpek dişi de patlamış gibi gördüm ucu çıkmış gibi sanki. Ne yapacağım şaşırdım. Şu an sadece boğazında ateş var. Kafası ve boynu cok sıcak sırtı da biraz sıcak. İdrar tahlili yaptırdık bugün temiz çıktı. Doktorumuz geçmezse yarın gelin dedi ama içim içimi yiyor. Burdaki tüm postları okudum diş ateşi 38 i geçmez yazılmış. Ama dişte patlamış. Sizde de böyle oldu mu ? Bacakları soğuk şu an ama kafası ve sırtı sıcak kolları soguk.