Kızım 8 buçuk aylık.İki gündür üst dişleri yüzünden belli belirsiz ateşi vardı bugün bi ara 39 olunca acile götürdük..Ateş düşürücü verildi zorla içirdik, öncesinde Dr evde meyveli yoğurt yedirmiştim zaten ateşi De hemen sonra yükseldi.. Ateş düşürücü verildiiikten sonra ( kulak iltihabı da varmış tetiklemiş diş) antibiyotik De verildi..2 saat sonra inanılmaz kustu..Ben inanamadım o kadar kustuğuna..3 saatte Ateş düşürücü verilmeli dedi doktorumuz az evvel yine zorla verdim kabul etmedi çünkü ( ilk kusması da 1 saat önceydi ) Öğürdü ve tekrar kustu yine çok fazlaydı böyle hafif Sarımtırak gibiydi…Midesi mi kabul etmedi ? Neden böyle oldu :( bu arada ilk defa ilaç kullanıyoruz