Merhaba anneler kızım 4 aylık 2 aylıktan beri 3 günde bir kaka yapıyor saatlerce zorlanıyor ağrısı çok oluyor besbelli zaten aşırı gazlı hala bile denemediğim damla mama kalmadı sadece mamayla besleniyor süt alerjisi maması aldım en son oda çok kusturdu napıcağımı şaşırdım artık kaç doktora götürdüm sayamıyorum ama bebeğim düzelmiyor bi türlü başına gelen belki bana yol gösterir 😞