Kızlar ben işe başlamayı düşünüyorum. Eşim hiç istemiyor sırf covidten dolayı. Büyük ihtimalle bebeğime bakıcı bakacak. Ama çalıştığım sektörde aşı hakkım var yalnız aşılanıp antikor üretmem 2 ayı bulacak. Biraz araştırdım özellikle çalışmalarda biontech aşısında anne sütünden bebeğe antikor geçtiğine dair veriler var. Yalnız çok tedirginim o arada bebeğim covid olur mu yada aşı sonrasında olur mu bebeğime hastalık bulaşırsa kendimi asla affetmem. Sizler bu süreci nasıl yönettiniz ben nasıl bi yol izlemeliyim. Hem psikolojik hem maddi anlamda işe gerçekten çok ihtiyacım var işim de hazır bu arada.