Aclik sariligi vardi ilk gunler sariliga bağladım
Cok uyumasını. Fakat Sariligimiz yok atlattık cok sukur.ama gelin görün ki hala cok uzun uyuyo zorla uyandirmaya çalışıyorum bazen başarısız oluyorum. Ilk oğlum doğduğu günden itibaren ayağa dikmişti hepimizi. Bu oglum işe paso uyuyo. Normalmidir acaba🙄